Annemarie Borlind ZZ Sensitive New

by - 11 apríla

Ahojte,
ženy s citlivou a začervenanou pokožkou to majú pri hľadaní kozmetiky ťažké. Pýtate sa prečo? Lebo nájsť krém, ktorý by sadol citlivej, stresom namáhanej a začervenanej pokožke, je v dnešnej dobe veľmi ťažké. A o prírodnej kozmetike ani nehovorím...
Dámy, mám pre vás novinku! Už nemusíte trpieť, ak vaša pokožka vyzerá akoby ste si ju spálili, už sa nemusíte báť, že si nenájdete očný krém, z ktorého vám nebudú slziť očičká.
Annemarie Borlind prichádza na trh s novinkami, presne pre tie kočky, ktoré majú senzitívnu pokožku. A ako bonus, pri tejto kozmetike počítajte s prírodnými zloženiami a komplexmi, ktoré vrátia pokožke rovnováhu. :)
Poďte si spolu so mnou prečítať, o aké novinky sa jedná.  



ZZ systém anti-stress ochranný denný krém, 50 ml:

Senzitívna pokožka vyžaduje starostlivosť určenú presne pre jej potreby. Nová, obohatená ZZ línia obsahuje látky, ktoré dokonale zharmonizujú pleť, vrátia jej prirodzený pôvab a bojujú proti citlivosti či začervenaniu. Ako som už spomínala, moja pleť, či už v období puberty, či teraz, je stále senzitívna, podráždená a na produkty reaguje začervenaním. Pre mňa bolo ťažké nájsť krém, ktorý by mi pomáhal eliminovať problémy s jemnou pokožkou, a zároveň bol pomocník, ktorý sa vždy zíde. Večer, keď som doma, mi „pridaná“ červeň nevadí. No keď idem medzi ľudí, musím používať makeup, pretože inak vyzerám strašne. Akoby som mala tvár posiatú zapálenými miestami, akoby bola ustavične v ohni. Kto má citlivú kožu, vie o čom rozprávam. :/
Krémik má klasické balenie so šrubovacím uzáverom. Po otvorení zacítite len jemnú „zdravú“ vôňu, možno aj preto, že táto nová vylepšená línia neobsahuje žiadne vône, farbivá.
Výrobok má krémovejšiu konzistenciu, ktorá sa síce ťažšie rozotiera, pretože vám pripadá, že krém je hustejší, no ten pocit, keď sa okamžite vstrebe, vás príjemne prekvapí. Testovala som ho 2 týždne, a za tú dobu sa moja pokožka dosť zlepšila.
Zloženie krému je prírodné, ako sme pri tejto značke zvyknutý. :) Krém obsahuje látky ako shea ( bambucké) maslo, známe svojími hydratačnými účinkami, poradí si tiež s kožnými problémami. Nájdeme v ňom aj omega mastné kyseliny, ktoré zabezpečia celkovú imunitu pleti a majú tiež protizápalové účinky, taktiež sa tu nachádza extrakt zo zlatej orchidei, kvetu s posilňujúcimi účinkami. Kedže táto rada je vynovená, je obohatená o komplex probiotický a prebiotický. Čo to znamená? Tieto komplexy pôsobia ochrane na citlivú pleť. Probiotický komplex zahrňa laktobacily, probiotické kultúry, ktoré svojim účinkom pomáhajú pleť regenerovať, vytvárajú na koži obrannú bariéru, podporujú regeneráciu a tiež bojujú proti zápalovým procesom na pleti. Prebiotický komplex pomáha získať pleti naspäť svoju prirodzenú flóru, ktorú stráca vplyvom vonkajšieho prostredia a stresu.
Účinok týchto nových prísad obsiahnutých v ZZ výrobkoch zabezpečia pleti posilnenie, ukľudnenie, regeneráciu a plusom je tiež krásne pôsobiaca pokožka.


ZZ systém anti-stress regeneračný očný krém, 15 ml:

Výrobca Borlind myslel na každý jeden detail, preto predstavil kompletnú starostlivosť, kde nájdete aj očný krém, nočný krémik a čistiacu emulziu. Okrem toho, predstavuje aj úplne nové regeneračné produkty pre zrelé dámy, ktorá sú obohatené o prísady anti-age.
Očný krém dopĺňa dennú starostlivosť, no kľudne ho tiež používajte na večer. Krém ma taktiež klasické balenie, s ktorým sa stretávame bežne v drogériach. Opäť neparfumovaný, ľahkej krémovitej konzistencie, ktorá je však viac gélovejšia, ako denný krém. Ja ho používam na deň, malé množstvo si nanesiem na prst, a vklepkávam do pokožky pod očami. Opuchy, červené žilky či nerovnosti pekne zjednotí, očné okolie ukľudní, rozžiari a hydratuje. Výborne na ňom sedia korektory či púdre, zabraňuje ich roztekaniu a usádzaniu sa v záhyboch. Zvykla som si naň hlavne pri nanášaní makeup podkladu. Krémik totižto pripraví očné okolie na nánosy krycích prípravkov.
Obsahuje tie isté látky, ktoré sa nachádzajú v kréme, a stal sa mojím verným pomocníkom, bez ktorého si neviem predstaviť svoje rána. Je v rozkošnej veľkosti, ktorá sa zmestí fakt všade, a čo je pre mňa hlavné, moje oči neslzia, vyhovuje mi aj pri kontaktných šošovkách a potláča červené fliačiky a žilky. Ideálny očný krém pre ciltivky. :)


Kozmetiku Annemarie Borlind nakúpite v pohodlí domova z ich oficiálnej stránky, assay.sk
ZZ sensitive new produkty vás príjemne prekvapia, a čo je super, oni naozaj fungujú. :)

Čo si myslíte o výrobkoch? Zaujali vás? Používate očné krémy?

Prajem krásny deň, 
vaša S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem assay.sk.





You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)