Annemarie Borlind Hydro Booster beauty shot koncentrát

by - 12 marca

Hello moji drahí,
kozmetika Annemarie Borlind prišla na trh s novými koncentrovanými sérami, ktoré sú dokonalé. Ja som vyskúšala sérum Hydro Booster pre suchú pleť, a som nadšená. :)
Eshop má v ponuke koncentráty pre každý typ pleti, takže sa môžu tešiť aj citlivky, ak ženy s mastnou pokožkou. Každá jedna žena má iný typ pleti, a preto potrebuje výživu, ktorá sa jej potrebám perfektne prispôsobí. Tieto aktívne látky, ktoré sa nachádzajú v každom jednom sére, patria medzi vysoko kvalitné a čisto prírodné, preto budú vyhovovať každej z vás.


Beauty shot Hydro Booster, intenzívny koncentrát určený na suchú pleť, 15 ml:

Čo ma ako prvé nadchlo, bol obal výrobku. Tak premyslený obal som už dlho nevidela. Milujem, ak krém nemusím naberať s prstami, pretože je to nielen nehygienické, ale pri tomto spôsobe hrozí riziko kontaminácie baktériami. Na spodku obalu je strieborný „gombík“, ktorý po stlačení aplikuje koncentrát priamo do tenkej hlavice, ktorá sa podobá ihle. Tento aplikátor má svoje výhody hlavne v tom, že sérum nanesiem presne tam, kde potrebujem. Možno sa vám bude zdať, že 15 ml je málo, no stačí jedno stlačenie, ktoré „vybaví“ celú tvár. :) Už samotný názov výrobku Beauty shot koncentrát nesie informáciu, že ide o vysoko koncentrované látky a samotný dizajn výrobku pripomínajúci injekčnú striekačku naznačuje, že pleť dostane okamžitú dávku extra hydratácie a sviežosti. 
Konzistencia koncentrátu pripomína gél, ktorý sa po aplikácii hneď vstrebe. Mne sa vstrebával už počas roztierania, čo je skvelé hlavne ak sa ponáhľam. Vonia veľmi pekne, za ovocím a kvetmi.
Účinok krému je okamžitý, už po prvej aplikácii je pleť hydratovaná, kontúry a jemné vrásky sú vyplnené a pocit sviežosti berte ako bonus. :)
Koncentrát obsahuje červené riasy, ktoré stimulujú tvorbu kyseliny hyalurónovej, a tá pôsobí na vrásky vznikajúce vplyvom suchej kože. Čínska huba Tremella, presnejšie jej extrakt, obsahuje podobnú štruktúru, ako má kyselina hyalurónová, v podstate je to jej botanická alternatíva.
Tá vypĺňa jemné linky a vrásky, hydratuje pleť, vytvára na pleti ochranný film a zabezpečuje ochranu pred voľnými radikálmi. Úžasne hlavne pre ženy, ktoré chcú svojmu zovňajšku poskytnúť ochranu a luxus zároveň. Moje skúsenosti s koncentrátom sú len a len pozitívne. Výborne sa hodí pod makeup, krásne zjemní pleť po kúpeli, na tvári neštípe, čiže je vhodný aj pre citlivé dievky a po týždňovom „testovaní“ môžem potvrdiť, že moja pleť sa oveľa menej suší. Eshop ponúka tiež kompletnú starostlivosť o suchú pleť, kde nájdete krémiky, séra a výrobky na čistenie.
Ja osobne sérum kombinujem s Osviežujúcou hyalurónovou čistiacou penou, o ktorej som písala tu.
Toto sérum patrí k mojím najlepším, som s ním veľmi spokojná a pre tie z vás, ktoré neznesú mastné krémy ( v poslednom čase patrím medzi ne), výborný kozmetický pomocník. Ako som už spomínala, koncentrát je čisto prírodný, žiadne chemické látky, len čistá príroda. Netestoval sa na zvieratách, čo je pre mňa ako budúcu veterinárku veľmi podstatné.
Chráňme aj my našu prírodu, neznečisťujme ju chemikáliami, ušetrime bolesť zvieratkám a radšej investujme do výrobkov, ktoré prírodu velebia, nie ničia a devastujú. :)
Tento zázrak kúpite na eshope assay.sk 




Páči sa vám obal koncentrátu? Vyskúšate ho?

Prajem krásny deň,
Vaša S.

Za poskytnutie výrobkov ďakujem eshopu assay.sk 

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)