One day with wolves...

by - 08 augusta

Ahojte priatelia!
Hľadáte originálny darček, ktorý by potešil aj zaujal? Čo tak návrh vlastného motívu na tričko, pohárik alebo vankúšik? Poviem vám pravdu, doteraz som nič podobné nevyhľadávala, vždy som skončila s darčekom, ktorý som kúpila v kamennom obchode. Neviem prečo, no myslela som si, že motív dôjde rozmazaný alebo sa po vypratí "zoškrabe". E-shop Darčekyodsrdca.sk ma presvedčil o opaku, tričko, ktoré som si navrhla milujem a som s ním veľmi spokojná. 


Vybrala som si maskáčové tričko, khaki farba bude vládnuť jeseni, preto neváhajte a zásobte sa ňou. Rozmýšľala som, aký motív si na tričko dám. Nápisy a rôzne emotikony ma nelákajli, pôvodne som chcela obrázok jeleňa, no ani jeden sa mi nepáčil. Keď som si prezerala obrázky s vlkmi, môj ma zaujal natoľko, že som ho na tom tričku jednoducho musela mať. Army motív spojený s kontrastným obrázkom mi príde nielen zaujímavý, ale aj originálny. Keď sa v obchode môže predávať body s nápisom Despacito, tak ja môžem mať úplne odlišné tričko, na aké sme zvyknutí. :D


Kvalita trička je výborná, jedná sa o bavlnený materiál, ktorý je pevný a nepresvitá. Z veľkosti máte na výber od XS až po XXL, moje maskáčové je UNISEX, preto sadne chlapom aj ženám. Vybrala som si veľkosť S, pretože som si nebola istá, aké by mi XS bolo, no som rada, tričko je akoby v boyfriend štýle a príjemne sa nosí. Obrázok je perfektne spracovaný, nie je rozmazaný ani natiahnutý, s ním som naozaj spokojná. Celkovo hodnotím tričko kladne, mne sa páči, som rada, že som si nakoniec vzala obrázok s vlkom. Vždy, keď sa pozriem na tričko, na obraz, mám chuť niekam vypadnúť, užívať si slobodu a možnosti, ktoré nám život ponúka. 
Aplikácia na vytvorenie trička s vlastným motívom je prehľadná, všetko je v nej vysvetlené, takže sa nemusíte báť, že by ste niečo pokazili. Prejdete cez štyri kroky, v ktorých budete mať možnosť pridať si na tričko obrázky, nápisy alebo emoji. Stránka e-shopu je jednoduchá a dá sa s ňou dobre pracovať, čo ma teší, pretože o vytváraní vlastných tričiek som doteraz nevedela ani ň. Čo si myslíte o finálnom motíve a samotnom tričku? Páči sa vám?


Ak vás nápad s vlastným tričkom zaujal, na e-shope si môžete vybrať rôzne motívy aj farby, kreativite sa medze nekladú. :) Neláka vás tričko? Čo tak vtipná zástera pre manželku alebo  kravata pre manžela? 

Have a nice day.
S. 

You May Also Like

19 komentárov

  1. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :D Tvoje tričko mi príde veľmi pekné, ale .... nejako mi nesedí "zladenie" woodland camo trička s týmto svetlým obrázkom. Viac by sa asi hodil k jednofarebnému tričku.

    Inak nechcem byť hejter ale nedá mi, prepáč. Myslím si, že sa ti tričko k tým nohaviciam vôbec nehodí, :) pretože sú svetlé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, v článku som napísala, že motív a tričko k sebe veľmi neladia, no mne sa to aj tak páči. A rifle sú sivej farby, mne to k tomu celkom išlo. :D Ďakujem za komentár a ako "hejt" to vôbec neberiem. :)

      Odstrániť
  3. Jjj, veď hlavné je to čo sa páči tebe :) je to možné .. asi som to povedal len preto, že mne sa k "maskáčovému woodland" tričku hodia len BDU nohavice/kraťasy. To je fajn :D tak držím palce a asi ti dám na fb fun site Like ( ak ho dáš aj ty mne na Librum.sk ( funsite ) tak potešííííš, teším na ďalší článok :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne osobne sa to páči. :) Na fotkách ti to pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, veľmi si ma potešila. :)

      Odstrániť
  6. to vazne predavaju body s napisom Despacito? :D hahaa ... to tričko je zaujímavé :) to, že si si to dala spraviť na maskáčový podklad ho robí úplne iným a určite také v obchode len tak nedostaneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tričko je pekné, o to viac, že si si ho navrhla sama :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zaujimavo si to vymyslela s tým tričkom páči sa mi:))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3