Priody micerálna voda

by - 14 júla

Ahojte,
aké plány máte na víkend? Ja sa chystám na vidiek k starkým, troška si oddýchnuť, pretože som stále nejaká vyčerpaná zo školy. V mojom živote sa dejú zmeny, preto sa aj z blogového hľadiska chcem zamerať na niečo nové. Všetko sa dozviete až neskôr, teraz vás zahrniem recenziami a novinkami. :)
O prírodnej kozmetike Priody som už na blogu písala, ich peelingy stoja za povšimnutie. Testovala som aj micerálnu vodu, tonikum, z ktorej som tiež nadšená, no nájdu sa u nej aj chybičky krásy. Ak chcete vedieť, či sa oplatí, čítajte ďalej.


Priody micerálna voda obsahuje delikátne zložky, ktoré vytvárajú dokonalý základ pre použitie krémov alebo sér. Multiaktívna antioxidačná pleťová voda s kyselinou hyalurónovou, rastlinnými a ovocnými extraktmi patrí medzi prírodnú kozmetiku, je bez obsahu alkoholu, bez parabénov, sulfátov, živočíšnych zložiek a nie je testovaná na zvieratách. Ak ste vegánka, konečne môžete siahnuť po produkte, ktorý nielen dobre vyzerá, ale jeho účinky sú naozaj preukázateľné. Voda je vhodná na každý typ pleti a pre každú vekovú kategóriu, jedná sa totiž o micerálku, ktorá sa vo vašej kúpeľni jednoducho nestratí.
Micerálna voda obsahuje rad vysokokvalitných ingrediencii ako kyselinu hyalurónovú, ktorá spomaľuje proces starnutia, hydratuje pokožku a rozžaruje ju, aloe vera, zázrak plný vitamínov a minerálov, pleť osviežuje, upokojuje a zmierňuje jej podráždenie. Extrakt z čučoriedky má silné regeneračné účinky, obsahuje Omega 3 a 6 mastné kyseliny, javorový výťažok si poradí s dehydratáciou pleti, pomarančová kôra sťahuje póry a pleť ukľudňuje. Vitamín C patrí medzi najlepšie antioxidanty vôbec, neutralizuje ph pokožky, čistí ju a chráni pred UV žiarením. Ak máte vyrážky a neviete, ako ich minimalizovať, použite tea tree olej, akné viditeľne zlepšuje, preto je pridaný aj do tejto micerálky. Vodička je dokonca tak jemná, že sa dá použiť na odstránenie mejkapu nielen na tvári, ale aj na očiach, aj keď by sa na ne nemala používať. Pokožku zjemní, odstráni z nej nahromadené nečistoty a maz a uzatvára póry. 
Obal micerálnej vody je krásny, nádobka je vyrobená z eko plastu, čo je skvelé hlavne preto, že keď spadne, nerozbije sa. Uzáver je šróbovací, ten ma veľmi nenadchol, niekedy človek nemá čas hrať sa s otváraním, preto by som preferovala striekací alebo jednoduchší uzáver. Voda samotná je jemnej zlatej farby, v podstate je neparfumovaná, no ja v nej cítim akoby vôňu púdru alebo líčidiel, ktoré sú nové a nepoužité. Konzistencia vody je pre mňa kameňom úrazu. Gélové a husté zloženie sa ťažko nanáša na tampónik, preto trvá trocha dlhšie, kým si ju "naberiem". Volila by som vodnatejšiu konzistenciu, ak je to micerálka, pri nej mám rada skôr tekutejší obsah. Po aplikácii je pleť jemná, cítim na nej akoby vrstvu mierne sťahujúceho filmu, ktorý však nie je nepríjemný, naopak, po čase sa ten pocit stratí. Po cca 5 minútach si môžete všimnúť, ako sa póry krásne uzavrú, sú menej viditeľné a pleť je hladšia. Micerálnu vodu testujem už veľmi dlho, preto vám viem s určitosťou povedať, že s pleťou robí naozaj veľké divy. Po týždni môžete pozorovať, aká je pleť hydratovaná, jemná a žiarivejšia. Po mesiaci si všimnite čistejšie póry, pleť sa menej leskne a za celý čas, čo som vodičku testovala, som nemala ani jednu vyrážku. Efektom je voda úžasná, okamžite som si ju zamilovala, pokožku necháva dýchať, nezanecháva mastný ani lepkavý pocit, pleť nevysušuje a nedráždi. S pokojom na duši vám ju môžem len odporučiť, myslím, že zaujme každú z vás. ;)


Slovenská prírodná kozmetika vyrábaná s láskou a úctou k prírode mi zatiaľ vyhovuje, myslím, že výrobky sú naozaj kvalitné, cenovo možno pre niektoré baby nepredstaviteľne vysoké, no verte či nie, konkrétne micerálna voda vydrží nehorázne dlho, stačí jej len kúsok. E-shop ponúka krémy, micerálnu vodu, séra a telové produkty a celú ponuku si môžete prezrieť na stránke priody.sk

Poznáte túto kozmetiku? Ak áno, ako ste spokojné?

Krásny dník,
S.

You May Also Like

18 komentárov

  1. Pekná recenzia Soni :) Micelárka vyzerá skutočne veľmi dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a recenzia :) Po micelárke sa poobzerám, pretože dosť dlho zháňam nejakú kvalitnú a prírodnú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto je skvelá v tom, že je neparfumovaná a čisto prírodná. :)

      Odstrániť
  3. Ja sa ešte stále bránim prírodnej kozmetiky :P neviem prečo :D

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús napríklad len pomádu alebo bombu do kúpeľa, začni s malými vecami a možno sa ti zapáči. ;)

      Odstrániť
  4. Túto micelárnu vodu som skúšala aj ja a je vážne dobrá. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta vypadá tak krásně, že bych ji okamžitě chtěla mít, i když ji nepotřebuju

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, toto by bolo presne niečo pre mňa :) inak má micelárka krásny obal :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý článek. Na micelárky při odličování nedám dopustit a přiznám se, že ty přírodní jsem ještě nezkoušela. Od Priody mám kávový peeling a jsem s ním moc spokojená :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Značku poznám a aj mám doma niekoľko výrobkov, ale túto vodu som ešte nemala :) Vyzerá však super!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dostala jsem sprcháč z té druhé kolekce, ale ještě jsem k němu teda vůbec nečuchala, popis vůně zní skvěle :) Zaujal mě olejíček, ten by se mi hodil jako sůl!

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, viem pod aký článok mal byť pôvodne. ;) Olej je fakt super. :)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3