Oriflame kampaň 6/2017

by - 13 apríla

Ahojte,
vo vzduchu je cítiť jar, vtáčiky štebotajú a slniečko svieti na všetky strany. Príchod teplejších dní vyčaroval dobrú náladu a hravosť aj v Oriflame, čo môžte vidieť na novinkách z aktuálneho katalógu. Novinky sú svieže, delikátne, šťavnaté a majú krásne obaly. :) Kampaň platí od 10.4.2017 do 30.4.2017.


Diamantová micerálna čistiaca emulzia
Diamond Cellular

Luxusná čistiaca voda s diamantovým elixírom je vhodná na čistenie a tonizáciu pleti. Poradí si s vodeodolným make-upom, je určená pre všetky typy pleti, dokonca aj na citlivú. Diamantový elixír v spojení so vzácnou hľuzovkou, nazývanou aj "biely diamant", dopraje pokožke luxus, aký si zaslúži. Obsahuje rozžiarujúce zložky, ktoré prinavrátia pokožke jas a eliminujú farebné nerovnosti pleti. Micerálna voda dokáže pomocou miciel ( mikroskopické olejové molekuly rozpustné vo vode, fungujú ako magnet - naviažu na seba všetky nečistoty ) pokožku perfektne očistiť bez pomoci vody a mydla. Voda sa nanáša na odličovací tampón a rozotrie sa na tvári. Nie je vhodná na odlíčenie očí, tie by mohli štípať a páliť. 200 ml balenie s pumpičkou vydrží dosť dlho a okrem toho je aj hygienické.

S: Túto vodu som už používala v minulosti a musím uznať, je naozaj veľmi jemná a šetrná. Neodporúčam ju na zotretie očného make-upu, mne pokožku v okolí očí štípal. Avšak na pleť je fajn, po nanesení je pokožka jemná, čistá a osviežená. Ak ho budete používať dlhšie, pleť sa opticky vyhladí a zjemní. Za mňa je to dobrý produkt, micerálky milujem a táto mi sadla, takže nemám jej čo vytknúť.

Micerálna voda kód: 21339, strana 11, 200 ml - 16,90 eur


Kolekcia Giordani Gold s minerálmi

Dlhotrvajúci krycí krém s minerálmi patrí medzi trvácne krycie produkty s ochranným faktorom SPF 15. Obsahuje vzácne talianske sopečné minerály s revitalizačným účinkom, ktoré pleť ochraňujú a zjemňujú. Krycí krém zjednotí tón pleti, dodá jej jasnejší a mladistvejší vzhľad. Kúpite ho v piatich odtieňoch, má 30 ml balenie a pumpičkový aplikátor, ktorý je nielen hygienický, ale je s ním lepšia manipulácia a nanášanie. Čierny vršok je elegantný a luxusný zároveň.

S: Krycí krém má strednú kryciu schopnosť,  ľahkú konzistenciu a dlhú výdrž. Páči sa mi, že na pleti skvelo sadne, jemne sa prispôsobí tónu pokožky a pleť nezaťažuje. Počas dňa som ho vôbec necítila, je naozaj ľahký a svieži. Vadí mi ale odtieň, ja mám Light Ivory a pre mňa je kúsok tmavý. Myslím, že mi sadne viac v lete, keď budem mať pokožku opálenú, no ak ste bledule, odporúčam vám odtieň Porcelain. Tým, že krém mierne oxiduje (na tvári troška viac stmavne), odtieň Porcelain sadne svetlej aj jemne opálenej pokožke. Krycí krém odporúčam, no kúpte si skôr prvé dva odtiene. Je ideálny na leto, pretože je jemný a na pleti dlhotvácny.

Krycí krém Giordani Gold kód: Light Ivory 31804, strana 65, 30 ml - 14,99 eur (teraz v sade s podkladovou bázou, o ktorej som písala minule)

Kompaktný púder Giordani Gold s minerálmi má skvelé kabelkové balenie. Obsahuje vzácne minerály, ktoré pleť zmatňujú, osviežujú a vyhladzujú. Zoženiete ho v troch odtieňoch a v balení je okrem zrkadielka aj labutienka. Balenie je pompézne, zahalené v čiernom šate. Púder je jemne mletý, s ochranným faktorom SPF 15 a na pleti pôsobí prirodzene.

S:  Púder ma príjemne prekvapil, viac mi vyhovujú takéto kompaktné produkty, ako sypké. Pri nanášaní sa púder práši, je to preto, lebo pigmenty sú v obale jemne namleté. Pokožku zjemňuje, zmatňuje a za veľký plus pokladám fakt, že pleť vôbec nevysušuje. Je tak jemný, že ho aboslútne necítite a v kombinácii s krycím krémom vytvára ideálnu kombináciu na jarné dni. :)

Kompaktný púder kód: Light 31808, strana 64, 9 g - 17,90 eur


Kolekcia šperkov Indigo

Trendová kolekcia v tmavomodrých a zlatých tónoch sa hodí na každú príležitosť. Sada sa skladá z troch šperkov- náramku, náhrdelníka a prsteňa. Elegantný náhrdelník s krátkou retiazkou na predĺženie s tmavomodrým príveskom vyčaruje úsmev každej žene. Je tvorený zinkovou zliatinou, mosadzou, železom a má lakovaný povrch. Retiazku na predĺženie môžete nosiť na náhrdelníku ako "choker style", čo je momentálne veľmi populárne.
Náramok Indigo je tvorený kovovým polkruhom a tmavomodrými šnúrkami s decentnou zlatou korálkou na uchytenie. Prsteň s tmavomodrým kamienkom mramorového vzhľadu dopĺňa celú kolekciu.

S: Sada sa mi strašne páči, je to presne môj štýl šperkov. Náramok nosím dvojako, buď zlatým polkruhom alebo šnúrkou na zápästí, podľa mňa to vyzerá štýlovo a krásne v oboch prípadoch. Náhrdelník ma kvalitné spracovanie a prsteň sa dá prispôsobiť, za čo som vďačná, pretože mám chudučké pršteky. :)
Kolekcia sa hodí nielen mladým ženám, ale aj dámam v strednom veku.

Kolekcia šperkov Indigo:
náramok kód- 29497, strana 70, vnút.dĺžka 11,7 cm a šnúrka 8.5 cm - 6,99 eur
prsteň kód: 29498, strana 70, 2,9 x 1,6 cm, prispôsobiteľná veľkosť - 4,49 eur
náhrdelník kód: 29496, strana 70, 4,8 x1,6 cm - 8,99 eur


Čistiaci gél na tvár True Perfection

Čistiaci gél na tvár je určený pre vekovú kategóriu 20+. Gél je súčasťou pleťovej starostlivosti True Perfection, ktorá je navrhnutá pre potreby mladej pokožky. Gél obsahuje výťažky z kmeňových buniek bobúľ Acai a z hodvábneho stromu. Krémový obal a pumpičkový aplikátor pôsobia sviežo a komfortne. Gél ma jemnú vôňu, výborne pení a pokožku zbaví všetkých nečistôt.

S: Gélik ma priesvitnú farbu a príjemnú konzistenciu. Na pleti dobre pení, pokožka sa s ním komfortne čistí. Po vyčistení je pleť rozžiarená, čistá a svieža. Skúšala som ho použiť na odstránenie očného make-upu a poviem vám, vôbec ma neštípal a skvelo odstránil líčidla. Tento gél je momentálne môj miláčik, stojí za vyskúšanie.

Čistiaci gél na tvár kód: 32596, strana 84, 200 ml balenie - v kompletnej sade za 62,99 eur


Sada Love Nature na farbené vlasy

Vynovená receptúra vlasovej starostlivosti na farbené vlasy je šetrná k prírode aj k vám. Neobsahuje silikóny, je schopná rozkladu a šetrí životné prostredie. V sade sa nachádza šampón a kondicionér s olejom z ľanových semien a šípok. Olej z ľanových semien je bohatý na omega 3 a 6 mastné kyseliny, olej zo šípok chráni vlasy pred UV žiarením a obsahuje zmes antioxidantov.
Šampón na vlasy ma jemné, krémové zloženie a nádhernú vôňu. Kondicionér je hustejší, odporúča sa na uchovanie farby a lesku vlasov. Vynovené obaly sa mi páčia, pôsobia nežne. Oba produkty prinavrátia vlasom stratený lesk a hydratáciu.

S: Výrobky mi sadli, moje vlasy sú s nimi jemné, žiarivo lesklé a pritom vzdušné a objemné. Šampón skvelo pení, vôňa vydrží vo vlasoch aj dlho po umytí. Kondicionér je taktiež fajn, dobre sa zmýva a nezanecháva vlasy mastné ani zaťažené. Odporúčam ich pre suché a farbené vlasy, vďaka olejom hrivu hydratujú a zabezpečia jej oslňujúci lesk.

Šampón na farbené vlasy kód: 32621, strana 128, 250 ml - 3,49 eur
Kondicionér na farbené vlasy kód: 32622, strana 128, 250 ml - 3,49 eur


Drevený hrebeň na vlasy 

Prírodný drevený hrebeň s dvomi rôznymi koncami. Je vhodný na rovné aj kučeravé vlasy, široké zúbky slúžia na rozčesávanie kaderí a úzke ich vyhladzujú. Hrebeň je vyrobený z dreva a dobre sa drží. Tento hrebeň je z prírodného materiálu a hodí sa ako pre ženy, tak aj pre mužov. 

S: Hrebeň používam na rozčesávanie mokrých vlasov, pretože vlasy neťahá a dobre ich upravuje. Je skvelý aj na rozotretie masky alebo kondicionéra, produkty tak pokryjú rovnomerne celú vlasovú časť.  

Drevený hrebeň kód: 29454, strana 127, 15,7 x 5,2 cm - 4,90 eur


Tekuté mydlo s olivovým olejom a aloe vera
Love Nature

Tekuté mydlo s prírodným olivovým olejom a aloe vera  je obohatené o hydratačné látky, pokožku rúk čistí a osviežuje. Zloženie je schopné rozkladu, balenie ma pumpičkový aplikátor a krásnu olivovú vôňu. Ruky zjemní, vôbec ich nevysúša a chráni ich pred voľnými radikálmi. Aloe vera je bohatý zdroj bielkovín a minerálov, zatiaľ čo olivový olej obsahuje vysoké množstvo vitamínu E, ktorý pokožku rúk zjemňuje a zdokonaľuje jej tón. 

S: Mydlo si zamilovala celá moja rodina. Vôňa je neutrálna, takže ho môžu používať aj muži. Ruky jemne umýva, nevysušuje ich a skvelo zjemňuje. Po použití tohto mydla si nemusím sústavne krémovať ruky, huráá. :)

Mydlo s olivovým olejom a aloe vera kód: 32606, strana 130, 300 ml - 4,99 eur


Pílingový sprchovací gél s mätou a malinami Love Nature 

Pílingový sprchovací gél je energetická bomba do kúpeľa. Svieža vôňa mäty a malín vás na okamih prenesie na súkromnú pláž s mojitom v ruke. Pílingové zrniečka sú tak jemné, že pokožku prekrvia a krásne vyhladia. Maliny sú plné vitamínov a mäta je známa svojimi povzbudzujúcimi účinkami. Pripravte sa na začiatok úspešného dňa s kozmetikou Love Nature. 

S: Milujem tento gél, je to najlepší sprchový gélik z Oriflame. Pokožku zjemní, prekrví a skvelo osvieži. Ak ste ho doteraz neskúsili, prichádzate o veľa. Jeho vynovená konzistencia je nielen šetrná k prírode, ale aj k vášmu telu. A tá vôňa, to je pecka, skúste ju. :)

Sprchovací gél kód: 32602, strana 132, 250 ml - 4,99 eur


Mriežkovaná taštička na toaletné potreby 

Univerzálna polyesterová taštička na toaletné potreby v pastelovo zelenej farbe so zlatistým vzorom a ušami. Vo vnútri má šesť vreciek a držiak na kefu. Zmestia sa do nej všetky kozmetické potreby, vrátane šampónu, telových produktov a make-upu. Vnútro je jemnej ružovej farby a rozmery tašky sú 23,5 x 12,5 x 19,5 cm.

S: Taška je priestranná, zmestí sa mi tam všetko, čo potrebujem. Materiál je pevný a kvalitný, pútka udržia aj väčšiu váhu. Mne sa páči a je to ideálny darček pre mamku alebo sestru. Inak vo vnútri nájdete miesto na štetce s ochrannou fóliou proti zašpineniu taštičky, výborný nápad. 

Taška kód: 29533, strana 134, 12,99 eur pri nákupe nad 20 eur 


Kampaň 6 sa vydarila, zaujali ma produkty z vynovenej rady Love Nature, sú jemné a šetrné k prírode. Kozmetická taštička ma sviežu farbu, do ktorej som sa hneď zaľúbila. Ak potrebujete púder na tvár, odporúčam vám Giordani Gold, stojí za to. :)

Ako hodnotíte novinky? Páčia sa vám? Čo vás zaujalo najviac?

Have a nice day,
S.

Za poskytnutie noviniek na testovanie ďakujem spoločnosti Oriflame.

You May Also Like

8 komentárov

  1. ja som čítala, že ten drevený hrebeň by sa nemal používať na mokré vlasy a na nejaké prípravky, tak pozor aby sa ti nedajbože nezničil :)
    ja si vlásky najskôr vyfúkam a až potom si ich ním prečešem :) pre istotu :)
    inak sa im novinky veľmi vydarili :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, tak to som nevedela, vďaka za infošku. :) A tieto novinky sú naozaj vydarené. ;)

      Odstrániť
  2. Osobně od Oriflamu moc věcí nekupuji, ale ta kosmetická taštička mě naprosto nadchla! Už dlouho nějakou sháním a mám silný pocit, že tohle by mohla být ona!

    S pozdravem,
    Natálie z Mare di Fragole

    OdpovedaťOdstrániť
  3. novinky som už videla, nové obaly love nature sú krásne, a ten modrý prsteň nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Novinky vypadají moc dobře, hlavně voňavý sprcháč, mýdlo... :) Já úplně miluji produkty od Oriflame s ovocnou vůní.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)