Zázraky nájdeš v prírode

by - 07 februára

Ahojte,
máte radi kávu? Pretože ja rozhodne áno. Naštartuje môj deň, dodá mi energiu a povzbudí ma. Takýto účinok má káva na náš organizmus. Rozmýšľali ste, ako potom pôsobí na pleť? Po vyskúšaní očného krému značky Dulcia už viem, ako. :)
Keď už píšem o tých zázrakoch, ktoré nájdeme v prírode....čo tak levanduľa? Upokojujúca vôňa je samozrejmosť, no voda, ktorá moju pleť zrelaxuje a pritom vyživí? Yes, please. 
Z eshopu krasnakazdyden.cz mi v piatok prišiel balíček, ktorý ukrýval tieto, a iné pokladíky.
Zbožňujem tento eshop, nájdete v ňom kvalitné produkty, za super ceny a netestované na zvieratách...láska na celý život. ;)
A čo sa v balíčku ukrývalo?


* Levanduľová organická voda:

Levanduľa úzkolistá je rastlinka, ktorá v sebe ukrýva silu, o ktorej ste možno vôbec nepočuli. Má antibakteriálne účinky, pôsobí proti vyrážkam a ekzémom, podporuje hojenie rán, upokojuje nervový systém a uvoľňuje myseľ. Používa sa hlavne pred spaním, kedy blahodarne pôsobí proti stresu a navodzuje kvalitný a nerušený spánok. Používam ju večer spolu s tampónom, na ktorý nanesiem pár kvapiek vody. Očistím si pleť, a následne nanesiem krém. Vôňa je veľmi príjemná, žiadna umelá, čisto homemade levanduľa. Balenie je tak tiež skvelé, vidno, že si na ňom výrobcovia pochutnali. :)
Používam ju už 3 deň a priznávam, táto voda ma tak nadchla, že sa k nej určite vrátim.
Na eshope stojí 4,90 eur, čo je fajn cena v porovnaní s účinkom, aký samotná levanduľa dokáže. Pre vystresované dievky, dámy a dokonca pánov, dobrá voľba. :)


* Nočný krém s kofeínom:

Legenda, o ktorej sa traduje nie jedno pozitívum. Som nadšená, že som ho mohla vyskúšať, pretože lepší krém na oči som fakt nemala. Už po 3 minútach môžete pozorovať, ako kruhy miznú. Keď som ho prvýkrát naniesla, sedela som pred zrkadlom a pozerala sa, ako krém zaberá. A že zabral, na to vezmite jed! Jedna báseň...
Vôňa kávy ma nakopne, a najviac sa mi páči, že krém očné okolie nedráždi. Konzistenciou pripomína pomádu, je veľmi jemný a jemnej žltkastej farby. Aplikujem ho pod oči poklepkávaním. Tak sa účinok krému zlepší a výsledky uvidíte raz dva. Krém pôsobí proti tmavým kruhom, tak tiež na opuchy a fialové žilky, ktoré sú viditeľné najmä pri nedostatku spánku. Má príjemné zloženie, troška mastnejšie, no večer mi to vôbec nevadí. Ten účinok krému sa ani nedá popísať, aký je skvelý, no fakt, ak chcete vyskúšať očnú bombu, tak šup na eshop a kupujte. Krémik stojí 9,90 eur. 



* Mylo hydratačné sérum na suchú a citlivú pleť:

Silu olejov poznali už v starovekom Grécku. V dnešnej dobe sile olejíkov veria Talianky, Parížanky a dokonca aj my, Slovenky. 
V zime naša pokožka potrebuje hydratovať oveľa viac, ako v lete. Niekedy samotné krémy nestačia, preto treba siahnuť po niečom, čo pleť zjemní a poskytne jej potrebný komfort. 
Sérum obsahuje ružový olej, vitamíny A,B,C a E a olej z ružového dreva. Vonia krásne, za ružami a cítiť tam prímesy dreva. Balenie obsahuje aplikátor, s ktorým si naberiete presne toľko, koľko si vaša pleť žiada. Ja aplikujem sérum večer a pomocou pipety, ktorá je súčasťou fľaštičky, kvapnem 3 kvapky na dlaň a následne rozotriem po celej tvári a krku. Olejovité zloženie poskytne hydratáciu, jemnosť a masáž zároveň. Na tomto sére nemám čo vytknúť, pretože som s ním absolútne spokojná. Na citlivú pleť je dokonalé. Na eshope ho zoženiete za 17,50 eur.


* Vzorka kondicionér pre kompletnú starostlivosť o vlasy:

Kedže ja už svoj tuti fruti kondicionér mám,o ktorom si prečítate TU, rozhodla som sa preveriť aj ostatné lahôdky, ktoré eshop ponúka. Po prvé- neviem ako to robia, no tie vône sú úžasné a návykové, po druhé- kondicionér je tiež fajn, no troška viac "ulizuje" vlásky a po tretie- neviem si predstaviť lepší kondicionér pre dámy, ktoré podstúpili trvalú alebo iné extrémy, pri ktorých sa vlasy veľmi vysušili. :)
Pre viac info klikajte TU



Viem, možno to bude znieť ako klišé, no mňa kozmetika z krasnakazdyden.cz tak ohúrila, že som s ňou nadmieru spokojná. 
Na tvári neštípe, nemá v sebe žiadne alergény ani iné chemikálie, majiteľkou je prvotriedne zabalená do chutných balíčkov, pri každom nákupe si môžete vybrať 2 vzorky na vyskúšanie...povedzte mi jeden dôvod, prečo tento eshop nevyskúšať? ;)

Prajem krásny večer, 
S. 

Ďakujem eshopu krasnakazdyden.cz za poskytnutie výrobkov.



You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)