Príroda volá...:)

by - 18 januára

Ahojte,
ak sledujete moju FB stránku, určite ste si všimli, že mi prišiel záhadný balíček. Nikto doteraz nevedel, čo sa v ňom skrýva, no dnes je čas, kedy bude tajomstvo odhalené. :)
Vďaka eshopu krasnakazdyden.cz som mala možnosť vyskúšať prírodné výrobky, 100% Bio produkty.
V poslednom čase ľudí viac a viac vábi príroda, jej čistota a dary, ktoré nám ponúka. Preto aj moja kozmetika, ktorú používam, obsahuje prírodne zložky. Čo som však chcela vyskúšať, je prírodná dekoratívna kozmetika. Počula som na ňu samú chválu, tak prečo nie? :)


Balíček mi prišiel krásne zabalený, s takouto cute dekoráciou som sa stretla prvýkrát. Väčšina eshopov posiela veci v bublinkovej fólii, no tento štýl sa mi páči viac, a je aj originálny.
Po rozhrnutí papierových rezancov na mňa čakal tento blažený pohľad:


Prišiel mi kondicionér a minerálny makeup, na ktorého testovanie som sa nesmierne tešila. :)
Poďme ale k samotným výrobkom:

1. Prírodný kondicionér Candy Mafia, Ponio:

Prišlo mi zlatučké 50 ml balenie, ktoré je vhodné na cesty, alebo vtedy, ak chcete výrobok vyskúšať. Vôňa, vôňa a ešte raz vôňa. Niečo neopísateľné... Tak krásne voňavý kondicionér som ešte doposiaľ nemala. Jeho názov presne vystihuje vôňu, ako cukríky. Plno sladkých a voňavých cukríkov, ktoré sme ako deti baštili. Pripomína mi detstvo, zelené lúky, slniečko a balíček cukríkov. Ako málo stačilo, aby sme sa radovali, že? A presne tak, ako som sa v detstve radovala, taktiež pri otvorení kelímka cítim tú istú radosť. A to si vezmite, že je to len vôňa. Niečo na tej aromaterapii bude. :D
Zloženie kondicionéru je jemné, no nie je príliš riedke, čo oceňujem, lebo neznášam, keď výrobky stekajú kade tade. Po umytí vlasov klasicky šampónom, som votrela malé množstvo kondicionéru na končeky vlasov. Stačí fakt málo, netreba to preháňať. Po umytí boli vlásky voňavúčke, jemnučké a dobre rozčesateľné. Plusom je, že obsahuje prírodne oleje, ktoré majú zjemňujúci účinok. Celkovo mi výrobok sadol, no z vlastnej skúsenosti odporúčam použiť menšie množstvo, inak výsledný efekt bude pôsobiť, akoby ste mali mastné vlasy. :D


2, Bio minerálny make-up Couleur Caramel odtieň 01- Light Beige:

Viac natešená byť už ani nemôžem. Tlieskam tomuto makeupu, dokonalosť sama. Moje očakávania splnil, ba aj príjemne prekvapil. V dobrom, samozrejme. Kozmetika, ktorá pomáha mojej pleti? Áno, prosím. :) Tento zázrak okrem ľahkej púdrovej konzistencie obsahuje ryžový prášok, ktorý používali gejše pre hodvábnu a zjednotenú pleť. Nájdeme v ňom brusnicový olej, ktorý ma antioxidačné účinky na pleť, a tá pôsobí prirodzene. Púdrové zloženie neupcháva póry, nadávkujete si vždy toľko, koľko potrebujete a čo je super, vojde sa aj do toho najmenšieho vrecka. Ja som makeup nanášala ráno a vydržal mi celý deň. Použila som štetec na púder, krásne s ním rozotrela produkt, a vualá, pleť bohyne bola na svete. :) Videla som plno líčení, kde bol tento makeup používaný, preto som rada, že som ho mohla otestovať. Farba púdru sa prispôsobí vášmu tónu pleti, takže žiadne strachy, že vám nesadne. Baby, milovníčky bio produktov, šup na eshop a objednávajte, tento makeup rozhodne stojí za to. :)


Používate BIO dekoratívku? Máte skúsenosti s týmto makeupom? 

Prajem krásny deň kočky,
Vaša S.

Na svete je toho dosť pre všetkých z nás, ale musíme mať oči, ktoré vidia, srdce, ktoré miluje a ruku, ktorá to pre nás získa.
Lucy Maud Montgomery

Za poskytnutie výrobkov ďakujem eshopu krasnakazdyden.cz.

You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)